Selam arkadaşlar randoo adında bir sosyalleşme tanışma uygulaması geliştirdim. Yazılımcı değilim tamamen claudeyi kullanarak yaptım. 6 ayda 19 bin kullanıcıya ulaştım ve abonelerim mevcut sadece App Store'ye yükledim. İnceleyip fikirlerinizi paylaşırsanız cok mutlu olurum. Teşekkür ederim.
Gönderi
@yargc
tinder gibiyse kullanırıp hornet gibiyse kullanmam
1
?
Yanıt yazmak için giriş yap.