Vite, Next.js vs. tech-stack'lerine sahip projelerinizde hangi CMS (Payload vs.) sistemlerini kullanıyorsunuz? Açık kaynak ücretsiz ve bu stack'e uyumlu çözümler harika olur.
😀😀😀🤣😂
🔴 #Supabase : Supabase'in eu-west-1 bölgesinde proje oluşturma ve duraklatma hataları yaşanıyor, sorun araştırılıyor. https://prototurk-status.s.gy/FEouiW
🟡 Supabase'in eu-west-1 bölgesinde proje oluşturma ve duraklatma hataları tespit edildi, sorunu gidermek için hazırlık yapılıyor.
bıktık artık bundan ya
LoftNode: Web Uygulamalarınız İçin Yeni Nesil Eklenti Altyapısı
Selamlar, bir süredir üzerinde çalıştığım ve web projelerinde eklenti yönetimini kolaylaştırmayı hedefleyen LoftNode'u sizlerle paylaşmak istedim. LoftNode, harici eklentileri projelerinize sorunsuz ve güvenli bir şekilde entegre etmenizi sağlayan headless bir eklenti kayıt sistemi.
Peki bunu nasıl yapıyor?
Sıfır Çakışma: Shadow DOM izolasyonu sayesinde eklentileriniz tamamen izole bir ortamda çalışıyor. Ana uygulamanızın stilleri veya DOM yapısı hiçbir şekilde etkilenmiyor ve bozulmuyor.
Kolay Entegrasyon: Hazırladığım
@loftnode/reactSDK'sı ile, eklentileri React projelerinize tak-çalıştır rahatlığıyla saniyeler içinde dahil edebiliyorsunuz.Modüler ve Güvenli: Kendi ürününe bir eklenti ekosistemi kurmak isteyen girişimler veya projelerini daha modüler hale getirmek isteyen React ekipleri için temiz, "headless" bir altyapı sunuyor.
Projeyi inceleme fırsatınız olursa fikirlerinizi duymayı çok isterim. Sistemi daha da iyileştirebilmek adına her türlü eleştiri ve geri bildiriminiz benim için gerçekten çok değerli.
apple'a onay için gönderdim, hadi bakalım sorunsuz geçecek mi süreç, ne kadar uzun sürecek onay vs. göreceğiz #prototurk yine, yeniden, başlıyor..
bütün app'i baştan sona yapıyorsun ai ile, sonra bir soru soruyorsun öncelikle Apple Developer hesabının olması lazım diye başlıyor ya, insanın kalbi sızlıyor bir an için 😂
evet arkadaşlar 108 dolar yaktığımı ilan ederim.
uygulama simgelerini de özelleştirmek gerekiyor, çünkü neden olmasın 😂
Dinozora mi benziyor ?
php kadar çöp bir dil yok sağdan soldan toplama dil yapmışlar dinozor olunca böyle oluyor yapacak bişey yok
Ben Dribbble'da bir illüstrasyon beğendiğim zaman önce Gemini ile birlikte o illüstrasyonun kimliği ve stili olabilecek nitelikte bir JSON yaratmasını istiyorum. JSON'da tasarımın dili, stili, renk kullanımları, çizgi kullanımları vs. yazıyor.
Daha sonra fal.ai bakiyem varsa Fal'da, yoksa da yeni bir sohbet üzerinden Gemini Nano Banana ile o JSON'u kullanarak kompozisyonu aktarıyorum. Güzel çıktılar alırsam Paper ya da Figma'nın Vectorize etme özellikleriyle vektörize ederek daha kolay düzenliyorum. Tabi vektörize etmek her illüstrasyon çalışmasında doğru olmuyor.
İlk SaaS satışını yaptım gibi. Toptancı müşterim. Ben 1-2 aya anca ürünleri girerim bana biraz ücretsiz kullandırt dedi. 3 ay deneyecek. Gerçi arada baktım oluyor. Sipariş geliyor. Beklemem 3 ay dedi ama 😁😁
#prototurk logosuna ufak bir minimal'lik getirdik, hayirlara vesile olsun, app'de daha güzel durdu 😀
Bekleriz.
tw çöktü aq
Bilemiyorum nasil yapiyorlar bunu ?
kimi, glm gibi çin modelleri kendini eğitirken claude chatlerinden damıtma mantığını kullanıyor. ondan böyle absürt cevaplar verebiliyor :D
@osman USMANIM NERELERDESİN