Claude’da çok fazla haftalık hakkım kaldığı için Ultracode effort kullanmaya karar verdim. Galiba gerçekten ayrı bir bilinç seviyesine ulaşıyor bu şekilde. Siz de öyle mi düşünüyorsunuz?
Şu 101'i test edelim. Buyrun
Atılan taşı alıp yerine bırakarak sınırsız vakit kazanabiliyorsun @tayfunerbilen
Benim reviseflow a yeni bir modül ekledim. Sitenizde çalışmayan link mi var, 404 giden iç link mi var, schema unuttuğunuz sayfa mı var AI taraması ile çıkarıyorum. Ücretsiz kullanıcılar da 1 ücretsiz tarama elde ediyor. Deneyin. Beğenmediğiniz detaylar için sövün, düzelteyim. <3
Not: Launchpad paylaşımı yapamadım, "13 gün sonra tekrar paylaşabilirsin" dedi. Spam sınırı var muhtemelen ama fazla uzun olabilir süre.
@tayfunerbilen oyun için salon isimleri olsun botların yerine gerçek oyuncular oturabilsin masa izleme olsun şampiyonlar ligi salonu için galericiler kuyumcular ekrem abi hüseyin kardeş gibi oyuncular girebilsin 10 dolarla oynayanlar gelmesin salona girişte dolap dere sabri repliği olsun
Bug temizleme vaktii
@tayfunerbilen hocam biz de badge yapabiliyor muyuz?
direkt launchpaddeki uygulamalarının olsa tıklandığında launchpad sayfasına gitse güzel olur aslında harbiden
dün akşam deepseek'e tekrar ödemeye yapmayı denedim ve bu sefer oldu. opencode içerisinde kullanayım dedim ama; belirli bir mimari yapısı olan bir sistem verdim. zaten sistem içerisinde ki AGENTS.md dosyasında kodlama yapılırken nasıl bir yol izleneceği, hangi durumlarda ek işlem yapılacağı yazıyor.
Yapılacak işlemlerin ne olması gerektiğini anlatan bir de todo.md dosyam var ama buna rağmen şimdi kontrol ettim, tamamen kafasına göre kod yazmış.
Hiç bir kurala/düzene uymadan kendi bildiğini okumuş. Başlamadan önce zaten AGENTS.md'yi okuttum. Anladım da dedi ama bunların daha 40 fırın ekmek yemesi lazım claude'ye yetişmesi için.
101 fena gitmiyor, mantığı baya oturdu, görsel olarak istediğim gibi olmasa da kısa sürede klasik ve 101'i doğru şekilde çıkartabilmek AI ile keyif verdi, sırada benim en çok sevdiğim amerikano versiyonu var okey'in, onu siz de seveceksiniz :D
bir tek mobil görünümde bu kadar karmaşayı nasıl yöneteceğimi bulamadım, onu da bulursam burayı bir oyun merkezine çevirebilirim, keyifli de olur, sırf kendim oynamak için bile yapabilirim, hem de aşamalarını videoya kaydettim video çekersem youtube için neyi nasıl yaptığımı göstermek için keyifli oldu, #okey e devam o zaman şimdilik 😂
Okşin batak kart oyunları da gelsin diğer platformlardaki eksikleri burda tamamla gerisi gelir kod yazarken 2 zara 80’lik oluruz 😂
Linklerini terminalde
/passeskomutuyla, Claude ayarlarındaki "Claude Code" sekmesinden veya Claude Desktop'taki "Cowork" sekmesinden alabiliyorsun.7 Günlük Tamamen Ücretsiz Pro Plan: Bu süreçte hem web'deki Claude Pro'yu, hem terminaldeki Claude Code'u hem de Cowork özelliğini hiçbir ücret ödemeden kullanabiliyorlar.
⚠️ Kritik Şart: Davet ettiğin kişinin daha önce Claude'un ücretli planlarını hiç kullanmamış (yeni üye) olması gerekiyor. Kaydolurken kart bilgisi girmek zorundalar, ancak 7 gün bitmeden iptal ederlerse hiçbir ücret ödemiyorlar. İptal etmezlerse otomatik olarak paralı Pro üyeliğe dönüyor.
1 haftalık CLAUDE CODE için link: https://claude.ai/referral/F5wPAZe7Qw
bu adam müzik işini yapıyor ya.
akışın yazılım odaklı tekdüzeliğini bozan tek paylaşıma hoşgeldiniz :)
sonnet ve opus için limitleri pro'daki ile aynı ise değer bir de bu vergi dahil mi bilmiyorum çünkü claude pro vergi dahil 24 usd.
Aymo.ai kullanan var mı,15 dolara bütün modelleri kullanabiliyormuşuz
https://share.google/KyNcw80nehLLf1CZx
Böyle 3. parti araçlar ile Claude Code'da alınan sonucun aynısı alınmaz bence.
🔴 #OpenAI : ChatGPT'nin Windows masaüstü uygulamasında sohbet geçmişinin yüklenmemesi, simge eksikliği ve giriş/kayıt sorunları yaşanıyor; sorun araştırılıyor. https://prototurk-status.s.gy/34jrNh
🟢 ChatGPT Windows masaüstü uygulamasındaki sorunlar giderildi ve tüm etkilenen hizmetler tamamen normale döndü.
mükemmel bir site fakat bir tık fazla mı siyah sizce? gri vs kullanılabilir belki.
bu ne geçen hafta aynı promptlarla aynı efor ve aynı model ile yazdığım projenin 1. adımını şu anda yarısı kadar yazdı sonra limitin doldu ne bu cimrilik claude!
Eğlenceli bir uygulama yapmaya düşünüyorum.
Hayatını kolaylaştırmaya değil, günlük kaosunla eğlenmeye gelen bir AI projesi yolda diyelim 😅ilgisini çeken olursa birlikte yapabiliriz
okey atacak kimse yok mu
@tayfunerbilen abi birkaç dk önce biten 101 oyununda ben kazanmama rağmen berabere yazdı. İncelenmesini talep ediyorum sen 76 yazıyo en yakın 239'du
Ben 101 bilmiyom kardeşime oynattım oyun bozuk dedi bana :D