Gönderi

TA
@tayfunerbilen

apple'a onay için gönderdim, hadi bakalım sorunsuz geçecek mi süreç, ne kadar uzun sürecek onay vs. göreceğiz #prototurk yine, yeniden, başlıyor..

4

Yorum yapmak için giriş yap.