Gönderi

TA
@tayfunerbilen

bütün app'i baştan sona yapıyorsun ai ile, sonra bir soru soruyorsun öncelikle Apple Developer hesabının olması lazım diye başlıyor ya, insanın kalbi sızlıyor bir an için 😂

1

Yorum yapmak için giriş yap.