Gönderi

@gokdeniz

reklam değil tavsiyedir bir süredir bazı modeller için burayı kullanıyorum özellikle glm 5.2’yi thinking veya orchestrator olarak kullanıyorum.

kimi modellerini için ise genelde validator olarak kullanıyorum claude’de kod yazdırıyorum.

tavsiyemdir ✨

0

Yorum yapmak için giriş yap.